Selasa, 11 Oktober 2011

Ribuan BH digantung di jembatan amerika

Cekidot Aja Gan Langsung Ke Info :D

Quote:

Quote:

Bra di gantung di atas sebuah jambatan di Amerika Serikat. Benar betul lah dia orang ini kan. Tapi kenapa dia orang gantung? Dia orang gantung bra di jembatan ini sebagai kampanye untuk meningkatkan kesedaran tentang bahaya penyakit payudara. Berita penuh di bawah :

Quote:

PITTSBURGH, Amerika Serikat (AS) – Sebanyak 4,000 helai bra digantung di sepanjang sebuah jembatan di sini dalam kampanye meningkatkan kesedaran orang ramai mengenai bahaya penyakit payudara, lapor sebuah akbar kemarin.

Bra berbagai size dan beraneka warna itu berkibar ditiup angin selepas digantung di atas wayar jembatan Hot Metal Bridge yang menghubungkan sungai Monongahela dengan pusat bandar raya ini, negeri Pennsylvania.

Semua bra tersebut akan digantung selama tiga minggu bermula kelmarin sebelum pakaian dalam itu dicuci dan dikirimkan ke beberapa rumah perlindungan wanita.

Bra itu dibekalkan oleh pihak pengurusan serikat pakaian tempatan, American Eagle Outfitters yang bertanggung jawab mencetuskan idea untuk mengadakan kampanye tersebut.

Selepas bra itu digantung kemarin, ia berjaya menarik perhatian para pengguna jembatan berkenaan serta pihak media.

"Saya langsung tidak menyangka akan melihat sebegitu banyak bra. Kampanye ini hebat. Saya berhenti untuk merekam pemandangan unik ini," kata seorang pengguna jembatan tersebut, Monica Minetola

Quote:

Spoiler for Pict 1:
[imagetag]



Spoiler for Pict 1:
[imagetag]


Spoiler for Pict 1:
[imagetag]



Tidak ada komentar:

Posting Komentar